Strategija za više smeha

Smeh Joga Srbija strategija za više smeha

Instant delovanje

Nema vrdanja! Smeh deluje odmah, tu i tada na fizičko, mentalno, emocionalni i društveno zdravlje. Strategija za više smeha ima izuzetno jedostavne delotvorne alate.

Evo par ideja kako bi eksperimentisali bilo kada, bilo gde sa konceptom smeha kao vidom vežbe i unošenjem više radosti u Vaš život.

Ovaj spisak ni izbliza nije konača, ali je i dalje dobar početak. Pomaže da jednostavno “postojite”. Uživajte!

Strategija za više smeha – Odlučite se smejati!

Kada odaberete da budete tužni, niko vas ne može zaustaviti. Ako se odlučite smejati, takođe vas niko ne može zaustaviti. Ne morate imati smisao za humor, budite srećni ili imajte bilo koji razlog za smeh.

Život nema smisao. Mi ljudi dajemo smisao životu i onome što nam se dešava. Strategiju za više smeha nam može pomoći da razumimo da izazovne situacije bilo koje vrste ne znače da moramo postati ljuti, tužni, uznemireni, depresivni, cmizdravi ili da prihvatimo bilo koji drugi negativni stav. Izbor je naš. Uvek! Samo recite da životu jer je to neophodno. Ponašajte se srećno. Pričajte srećno. Mislite srećno. Ignorišite negativno. Fokusirajte se samo na ono što je pozitivno u vašem životu ( iako je jedina stvar zbog koje možete biti srećni činjenica da vas bore ne bole). Postanite ekspert u suprotnoj paranoji: verujte da je svako tu da vam pomogne i da vas voli.

Strategija za više smeha
Strategija za više smeha

Prosto folirajte

Probajte našu “uradi sam” smeh vežbu. Stvarno izfolirajte fiziologiju “Ja sam u veoma dobrom raspoloženju”, samo zato. Pevajte veselu pesmu.

Probajte kondicioni trening. Pevajte svaki put kada se tuširate. Ili kada otvorite vrata vašeg vozila/friždera/spavaće sobe.

Odaberite 5 smeh vežbi koje volite i ponavljajte ih nekoliko puta. Prvo blago, kao zagrejavanje, zatim sa više entuzijazma. Radite ovo svaki dan 3 nedelje. Trenirajte sebe da vidite šta deluje pre nego ono što ne deluje! Pozitivno ponašanje će dovesti do toga da mislite pozitivno.

Jedan način da pravite pare jeste da štedite pare. Isto tako drugi temelj vrednosti je dodavanje više smeha i radosti u vaš život. Čitanje/pričanje/gledanje negativnosti svakog dana je siguran način da vidite i očekujete negativno. Kada sve što imate je čekić, sve što ćete videti su ekseri.

Iskusite grupne časove smeha što češće možete. Pronađite smeh klub.

Potražite spoljne stimulante

  •        Potražite ljude koji se smeju
  •        Skupljajte igračke i igrajte se s njima
  •        Smejte se sa nepoznatim ljudima
  •        Smejte se sa decom (postetite dečije igralište) ili još bolje, sa bebom
  •        Igrajte se sa malim životinjama
  •        Gledajte smešne filmove

Kreativni pristup stres menadžmentu

Strategija za više smeha ima nekoliko taktika. Pomenućemo par.

Postanite smeh milioner, samo zato. Završite sve svoje rečenice sa “ha ha ha”. Dobar način da se ovo implementira je da podelite svoje lapsuse i neprijatnosti sa drugima. Vidite perspektivu: posmatrajte male sekiracije onakve kakve jesu – samo male sekiracije.

Druga taktika je da pišete o stresnim situacijama u izvrnutom obliku. Prosto počnite pisati o problemu. Zatim se pitajte: Šta je jednostavno rešenje za moju situaciju, i šta je tu najblesavije. Pišite o oba. Vaša mašte će sigurno pritisnuti dugme smeha. Stavljanjem reči na papir vam takođe dozvoljava da se udaljite od stvari i daje vam priliku da ponovo sagledate smešni scenario sledeći put kada se slična situacija pojavi.

Izrazite se: Iznesite svoje frustracije naglas dok radite nešto blesavo (skačete na jednoj nozi 3 puta u okretu. Dodavanjem razigranog elementa u bilo koju situaciju pomaže u odupiranju stresa.)

Izgovarajte pozitivan moto za vreme najvećeg stresa (ovo je verovatno naj bolje kada ste sami). Na primer, u kolima ste za vreme saobraćajne gužve a imate sastanak za 10 minuta. Bolje je da vičete “Ja sam tako srećan” ili “Stvarno sam zaljubljen u život” nego da psujete druge vozače.

Izvadite rekvizite: Izdahnite vaš stres u balon, zapišite ga na papir i zapalite, nosite nos klovna, prenesite vašu negativnost na neku biljku (znaće kako da ga reciklira).

Strategija za više smeha
Smeh je najveći kapital

Iskusite dečiju razigranost

Budite ono što jeste i s’ tim tecite.

  • Ponašajte se razigrano, ne blesavo
  • Postavljajte puno pitanja sa velikim osmehom na licu
  • Budite klovan, samo radi zabave
  • Budite dete u srcu (To znači “ne plašite se igre i plesa”)
  • Budite smeh milioner
  • Budite, radite, i pevajte jabadabaduuu
  • Duvajte mehuriće
  • Penjite se na drveće
  • Skupljajte duge
  • Plešite
  • Sanjarite
  • Ne radite ništa. Sedite dole i ne radite ništa
  • Jodlujte
  • Crtajte i bojite
  • Uživajte u telu. Kad ste poslednji put imali masažu?
  • Padnite dole i ponovo ustanite
  • Osećajte se srećno (mislite o ovome: kako se “osećati srećan”  izgleda? Šta radite kada ste srećni? Saznajte. Onda to radite).
  • Puštajte zmajeve
  • Nek vam postane navika da činite lepe stvari ljudima koji to nikad  neće saznati (najbolji način da sebe razveselite je da pokušate da razveselite nekog drugog)
  • Svemu se obradujte samo radi zabave
  • Kupite nove patike
  • Darujte male smešne poklone
  • Idite bosonogi. Dodajte puno “oooo” i “aaaaaa”
  • Idite u avanturu (sumljate, samo “idite”. Izbegavanje ne postoji.  Nešto će se desiti)
  • Organizujte takmičenje u bacanju smešnih igračaka (gumena kokoš)
  • Potucite se s jastucima
  • Prskajte se vodom
  • Držite se za ruke. Kažite volim te. Zagrlite i poljubite
  • Skačite u baru i blato
  • Samo se pojavite, naročito kad si najviše uplašeni
  • Smejte se puno nasumice, kad vam god dođe (folirajte koliko je god  to potrebno)
  • Naučite nove stvari
  • Slušajte veselu muziku
  • Pogledajte u nebo i zamislite da ste ptica koja leti
  • Pravite smešna lica ceo dan
  • Učestvujte u fizičkim igrama (vuča užeta, preskakanje užeta…)
  • Priredite lutkarsku predstavu
  • Čitajte dečije knjige
  • Čitajte komedije
  • Vozite tricikl po gradu
  • Recite zdravo svima sa velikim osmehom na licu
  • Kažite da
  • Pevajte pod tušem
  • Mirišite cveće
  • Smešite se
  • Iznenadite nekog
  • Pripremite sebi toplu kupku
  • Dremajte
  • Pričajte sa životinjama
  • Probajte karaoke
  • Šetajte po kiši
  • Lutajte okolo
  • Posmatrajte pojavljivanje meseca i zvezda
  • Obujte različite cipele ili čarape
  • Obucite smešne kostime
  • Nosite smešne šešire
Švedski Kralj Carl XVI Gustaf
Švedski Kralj Carl XVI Gustaf

Vežbajte vežbe sreće

Redovno vežbanje dole navedenih vežbi će vam pomoći stvoriti osećaj veće sreće u vašem životu. Kao što ne možete da odvojite sok od pomorandže, ne možete razdvojiti ni smeh od sreće.

Zapišite tri srećne dogodovštine koje su se desile tokom dana, svaki dan u toku jedne nedelje, zatim za svaku dogodovštinu zapišite odgovor na pitanje zašto se ta dobra stvar desila.

  • Povezujte i delite lepe vesti sa drugima.
  • Izazovite svaku negativnu misao čim se pojavi
  • Uvećajte pozitivne sitnice umesto da razmišljate o negativnim mislima
  • Dodajte optimizam životnim situacijama kao prednost nad pesimističkim zaključcima
  • Vežbajte zahvalnost, živite proaktivno, prepoznajte svoju snagu
  • Vežbajte pozitivnu afirmaciju dnevno
  • Izrazite zahvalnost i oproštaj