Smeh Joga u sportu

Smeh joga u sportu fudbal rukomet pojedinačni sport

Nasmejan timski duh

meh joga je izuzetno korisna za svakog pojedinca. Smeh joga u sportu, neposredno pre takmičenja, diže nivo entuzijazma, samopouzdanja, pozitivne energije i jača ekipu u celini. Ove veoma motivacione promene se jasno vide.

Činjenica je da Smeh joga ima veliki potencijal na svim sportskim događajima kao što je fudbal, košarka, odbojka, vaterpolo i drugi ekipni takmičenjima.

Smeh joga u sportu razvija takmičarski duh

U takmičarskim sportovima ljudi su najviše usredsređeni na ishod takmičenja: vlada takmičarski duh i rivalstvo što dovodi do stresa među takmičarima i timovima. Ovo može da ima negativan uticaj na njihove performanse. Smeh joga vežbama može se smanjiti sav taj stres i anksioznost i poboljšati njihove performanse.

Smeh joga razvija timski duh i gradi dobre medjuljudske odnose. Uči nas jednakosti, davanju deljenju, empatiji, poverenju i samopouzdanju. Dalje stvara pozitivnu atmosferu, duh zajedništva – sve preduslovi za uspeh jednog tima kako u sportu tako u životu. Smeh je sredstvo komunikacije i signal je da ste otvoreni za druge ljude i osoba od poverenja. Svi vole ljude koji se smeju i svi vole da se smeju i svako voli da se smeje sa drugima – smeh je grupna radnja, a u Smeh jogi se smejemo jedni sa drugima, ne jedni drugima što jača povezanost grupe jer smeh je najkraće rastojanje između ljudi – odnoso pruža osećaj bliskosti i stvara neverovatno moćnu dinamiku grupe, izuzetan osećaj prijatnosti, poverenja i povezanosti.
Alat bez kojeg ni jedan tim ne sme biti, a što svaki dobar lider zna.
Pored svega navedenog veoma utiče na fizičko zdravlje svakog pojedinca što je takođe veoma važno za jedan tim.

Smeh joga u sportu međunarodni rukometni kamp ratko nikolić
Smeh joga u sportu – međunarodni rukometni kamp Ratko Nikolić

Smeh joga je jednako važna u grupnim i individualnom sportu jer razvja snagu ličnosti, kapacitet daha, pravi je unutrašnji kondicioni workout. Poboljšava cirkulaciju sto znači da je prokrvljeost mnoga bolja, podstiče i cirkulaciju limfnog sistema, a sve zajedno pomaže u efikasnom izbacivanju toksina i drugih otrovnih materija ostavljajući celo telo blistavo čisto – zdravo.

Izdržljivost znači koliko fizičkog rada jedan čovek može da uradi a da pri tome ne ostane bez daha; a ovo direktno zavisi od nivoa kiseonika u krvi. Kapacitet pluća ili vitalni kapacitet zavisi od broja plućnih ćelija koje učestvuju u razmeni kiseonika. Obično, zbog uzročnika stresa, mi ne dišemo duboko. Kao rezultat mnoge plućne ćelije ne učestvuju u ovoj razmeni kiseonika ugljen dioksida i privremeno kolabiraju.

Duboko disanje i smeh vežbe pomažu plućnim ćelijama koje su kolabirale da se otvore, što povećava sveukupni kapacitet disanja pluća i njihovo poboljšanje. Ovo povećava unos kiseonika u krv, što povećava izdržljivost i pomaže ljudima da budu više fizički aktivni a da pri tome ne ostanu bez daha. 

Ako želite da pobedite, smejete sa nama!